Uvjeti prodaje

Uvjeti prodaje definiraju postupak naručivanja, plaćanja, isporuke i povrata odnosno reklamacije robe ponuđene na internet stranici www.trgopromet-maric.hr. Prodavatelj proizvoda ponuđenih u internet trgovini je TRGOPROMET-MARIĆ d.o.o., a Kupac robe je posjetitelj Internet stranica koji odabere barem jedan proizvod, popuni elektronski obrazac za narudžbu i pošalje ga Prodavatelju. Roba se naručuje temeljem elektronskog obrasca, putem e-maila, telefona i porukom na službenoj Facebook stranici trgovine. Proizvode birate iz asortimana Internet trgovine koji je složen po kategorijama. Po odabiru proizvoda možete kliknuti na njegove detalje i saznati dodatne karakteristike te ga bolje pogledati.Ako ga želite kupiti,prodaja proizvoda sa web shopa može se obaviti putem e-maila: mariomaric452@gmail.com,telefonskim putem pozivom na telefon +38598388753 te putem poruke na službenoj Facebook stranici trgovine.

Jamstvo jamči za kvalitetu i besprijekoran rad proizvoda, ako će se korisnik pridržavati priloženih naputaka. Jamstvo počinje vrijediti s danom prodaje, što dokazujete originalnim računom o kupnji proizvoda. Svaki kvar koji se pojavi unutar 12 mjeseca od kupnje uređaja biti će uklonjen uz sljedeće uvjete:

  • da je uređaj korišten u kućanstvu, a ne u komercijalne svrhe;
  • uz priloženu potvrdu o datumu (originalni račun) iz koje je vidljivo da je uređaj kupljen od strane naše tvrtke unutar 12 mjeseca prije reklamacije;
  • da kvar nije nastao zbog uporabe uređaja na krivom naponu ili uporabe u suprotnosti s uputama proizvođača o korištenju i instalaciji uređaja, ili kao posljedica nezgode (transport i sl.), vremenskih nepogoda (poplave,udari groma), zbog zloupotrebe, nemarnog ili nestručnog popravka;
  • da proizvod nije mehanički oštećen

Jamstvo se ne odnosi na uobičajeno trošenje materijala, održavanje i zamjenu potrošnih dijelova proizvoda. U slučaju da kvar, u jamstvenom roku, nije moguće otkloniti u 45 dana po primitku proizvoda na popravak, proizvod će biti zamijenjen za novi ili će kupcu biti vraćen uplaćeni iznos.

NAPOMENA: Kod proizvoda - auto na akumulator (svi modeli), jamstvo traje u vremenu od 12 mjeseci sukladno uvjetima proizvođača, odnosno 6 mjeseci za bateriju. Proizvodi korišteni u komercijalne svrhe, te proizvode nastale nesrećom, tj. događajem uzrokovanim neposrednom, vanjskom i mehaničkom silom garancija se neće primjeniti. Jamstvo također nije važeća za štetu na proizvodima nastalima zlonamjerno, požarom, krađom, neovlaštenom uporabom, potresom ili popolavom.

Popravak izvan jamstvenog roka

Ako je jamstveni rok Vašeg aparata istekao, popravke ćemo izvršiti uz naplatu. U slučaju da korisnik ne preuzme uređaj u roku od 45 dana od dana obavijesti Servisa o završetku servisne obrade, korisnik je suglasan da će se to smatrati odreknućem od vlasništva uređaja te će uređaj biti napuštena stvar u skladu s člankom 132. Zakona o vlasništvu i drugim stvarnim pravima. U tom slučaju Servis može postupati s uređajem kao s pokretnom stvari koju nitko nema u svom vlasništvu sukladno članku 131. Zakona o vlasništvu i drugim stvarnim pravima te prodati istu trećim osobama, a radi naplate svih svojih troškova. Korisnik izričito i bezuvjetno potvrđuje da Servis ima pravo zadržanja na predmetu popravka sukladno odredbama članka 72. Zakona o obveznim odnosima te je ovlašten na temelju članka 75. sve svoje troškove koje je imao u svezi popravka kao i druge troškove naplatiti iz vrijednosti ostvarene prodajom uređaja trećim osobama. Naplata dijagnostike u slučaju odustajanja od van jamstvenog popravka naplaćuje se 105 kn.

Narudžbe / dostava

Narudžbe je moguće izvršiti internetom u bilo koje doba dana ili noći, dakle svakoga dana od 0 do 24 sata, dok ostale oblike narudžbi zaprimamo u uredovno radno vrijeme, odnosno, radnim danim od 10-14h na navedeni e-mail ili broj telefona. Proizvode iz naše Internet trgovine dostavljamo isključivo na područje Republike Hrvatske putem PAKET24 Hrvatske pošte koja omogućuje najbrži prijenos pošiljke "od vrata do vrata". Sve narudžbe zaprimljene radnim danom (ponedjeljak - petak) bit će odmah obrađene, a pošiljka će biti dostavljena najkasnije u roku 3 radna dana na kopnu odnosno do 5 radnih dana na otocima. Za narudžbe zaprimljene subotom, nedjeljom i državnim blagdanima prikup pošiljke će biti organiziran prvi sljedeći radni dan, a pošiljka će biti dostavljena najkasnije u roku 3 radna dana na kopnu odnosno do 5 radnih dana na otocima.

Proizvodi kojih više nema na zalihi: Ispričavamo se zbog neugodnosti koju vam ova činjenica može prouzročiti. Ako vaš proizvod nemamo na zalihi, kontaktirati ćemo vas i dogovoriti želite li otkazati narudžbu, djelomično otkazati ili pričekati da proizvod dođe na zalihu, no trudimo se maksimalno ažurirati web stranicu kako biste odmah znali koji proizvod je odmah dostupan, a za koji je potrebno čekati do najviše 2 tjedna od narudžbe, o čemu ćemo Vas pravovremeno obavijestiti.

Uvjeti plaćanja

Trenutni mogući oblici plaćanja su:

  • Pouzećem
  • Virmanskim putem (plaćanje po predračunu)

Pouzećem: Trošak dostave plaća kupac ovisno o težini za područje cijele Republike Hrvatske.

Plaćanje po predračunu: može se izvršiti dostavom predračuna na Vašu e-mail adresu, te Vašom uplatom na naš žiro račun IBAN: HR5123600001101424946, Zagreb. Sve eventualne bankovne troškove koji mogu nastati prilikom transfera novca, snosi kupac. Cijene, uvjeti plaćanja i akcijske ponude vrijede isključivo u trenutku narudžbe i/ili plaćanja i mogu se promijeniti bez prethodne najave. Za izdavanje R1 računa potrebna je napomena kod same narudžbe,TRGOPROMET-MARIĆ doo je u sustavu PDV-a.

Poštarina / otprema

Dostavu svih paketa prodavatelj obavlja brzo i sigurno. Pošiljke dostavljamo koristeći usluge PAKET24 Hrvatske pošte. Dostava naručenih proizvoda za područje RH plaća kupac PAKET24 Hrvatskoj pošti ovisno o težini paketa. Cijene dostave su istaknute na njihovoj web stranici.

Prodavatelj započinje proces organiziranja dostave proizvoda nakon što kupac u potpunosti dovrši naručivanje i kupnju proizvoda. Prilikom preuzimanja robe dužni ste provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati kurirskom djelatniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja predmeta. Ukoliko dođe do problema u dostavi i paket se vrati na adresu pošiljatelja, prodavatelj se obvezuje na povrat uplaćenog iznosa, uz umanjenje za troškove dostave. Pod problemom u dostavi smatra se sljedeće:

  • adresa je nepostojeća,
  • adresa je postojeća, ali ne i primatelj,
  • primatelj je nedostupan te se paket ne može isporučiti,
  • ukoliko primatelj ne želi preuzeti paket.

Roba je osigurana od gubitka u dostavi, a ako ni nakon 7 dana od predaje narudžbe ne dobijete nikakvu obavijest ili isporuku vašeg paketa, dužni ste nas obavijestiti što prije, kako bismo mogli poduzeti radnje da se vaša pošiljka pronađe ili vam se pošalje zamjenska. Ukoliko ne preuzmete pošiljku u roku od 7 dana, pošiljka se vraća Prodavatelju.

Podaci o naručitelju / primatelju

Jamčimo za sigurnost i tajnost svih podataka o naručitelj/primatelju. Podaci moraju biti potpuni i vjerodostojni. Ukoliko dođe do bilo kakvih problema ili nejasnoća molimo da nam se obratite e-mailom na adresu: mariomaric452@gmail.com ili pisanim putem slanjem na adresu:
TRGOPROMET-MARIĆ d.o.o.
Froudeova 9
10020 Zagreb

Izjava o privatnosti

Prodavatelj se obavezuje pružati zaštitu osobnim podacima kupaca, na način da prikuplja samo nužne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza; informira kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito daje kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.

Povrat / Reklamacije

  1. Kupac ima pravo odustati od narudžbe u bilo kojem trenutku prije primitka paketa sa naručenim proizvodima. Ako od narudžbe želi odustati nakon što je pošiljka predana dostavnoj službi, Kupac ima pravo odbiti primitak paketa bez dodatnih troškova.
  2. Ukoliko sadržaj pošiljke ne odgovara narudžbi Kupac pošiljku može vratiti, a Prodavatelj će mu poslati ispravni proizvod bez dodatnih troškova poštarine.
  3. Reklamaciju na mehanička oštećenja unutar paketa potrebno je prijaviti trgovcu unutar 14 radnih dana od primitka paketa.
  4. Povrat za poklon pakiranja ne vršimo!
  5. Od prava povrata izuzeti su proizvodi sa vidljivim znakovima korištenja ili ambalažom koja se nakon otvaranja ne može vratiti u prvobitno stanje.
  6. Proizvodi koje Kupac vraća Prodavatelju moraju biti nekorišteni, u originalnoj ambalaži, sa svim pripadajućim dijelovima, neoštećeni i potpuno ispravni uz priloženi račun koji je isporučio prodavatelj. Uz vraćene proizvode, Kupac mora priložiti broj tekućeg/transakcijskog računa na koji će se izvršiti povrat novčanih sredstava.
  7. Proizvodi koji su isporučeni u kompletu (npr. set tajica) moraju biti vraćeni u kompletu. Prodavatelj nije dužan primiti pošiljku s otkupninom, već samo pošiljke poslane PAKET24 Hrvatskom poštom, te pošiljke za koje nije potrebno podmiriti dodatne troškove (pismo ili preporuka putem Hrv. pošte). Pošiljke slane PAKET24 Hrvatske pošte neće biti preuzete od strane prodavatelja.
  8. Ukoliko kupac zaprimi paket, a proizvod je neispravan/oštećen, dužan nas je obavijestiti o problemu unutar 5 radnih dana, te ukoliko želi zamjenu prodavatelj će o svojem trošku napraviti zamjenu putem OEX kurirske službe. Reklamacije nakon navedenog roka neće biti priznate.
  9. Svi ostali slučajevi rješavaju se u procesu reklamacije, shodno propisima Zakona o zaštiti potrošača i Zakona o obveznim odnosima.
  10. O reklamaciji Kupac je dužan Prodavatelja obavijestiti pismenim putem ili porukom e-pošte poslanom na adresu mariomaric452@gmail.com ili pisanim putem na adresu: TRGOPROMET-MARIĆ d.o.o., Froudeova 9,10020 Zagreb
  11. Kupac reklamirane proizvode ili proizvode za koje ostvaruje pravo na povrat sredstava može vratiti putem dostavne službe PAKET24 Hrvatske pošte o trošku prodavatelja (isključivo za cargo pakete teže od 20kg). Trošak dostave za vraćanje proizvoda u slučaju raskida ugovora sklopljenog na daljinu putem druge dostavne službe snosi kupac (vrijedi za pakete lakše od 20kg).

Upute za jednostrani raskid ugovora

Ugovor možete jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga. Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid ovoga Ugovora, morate nas obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom, telefaksom ili elektroničkom poštom, u kojoj ćete navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, telefaksa ili adresu elektroničke pošte, a možete koristiti i priloženi primjer obrasca za jednostrani raskid ugovora.

Rok za raskid ugovora

Rok za jednostrani raskid iznosi 14 dana od dana kada je Vama ili trećoj osobi koju ste Vi odredili, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet ugovora predana u posjed.

Povrat uplaćenog iznosa

Ako jednostrano raskinete ovaj Ugovor, izvršit ćemo povrat novca koji smo od Vas primili, uključujući i troškove isporuke, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada smo zaprimili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora, osim ukoliko ste odabrali drugu vrstu isporuke a koja nije najjeftinija standardna isporuka koju smo mi ponudili, Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji ste Vi izvršili uplatu. U slučaju da pristajete na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosite nikakve troškove u odnosu na povrat. Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena ili nakon što nam dostavite dokaz da ste nam robu poslali nazad.

Povrat robe

Robu vratite ili je predajte nama (TRGOPROMET-MARIĆ d.o.o., Froudeova 9, 10020 Zagreb) bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 dana od dana kada ste nam uputili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora.

Smatra se da ste izvršili svoju obvezu na vrijeme ako prije isteka naprijed navedenog roka pošaljete ili predate robu nama.

Troškovi povrata robe

Izravne troškove povrata robe morate snositi sami.

Primjedbe i prigovori

  1. Sukladno čl. 10 ZZP, Prodavatelj omogućuje svim Kupcima da svoje pisane prigovore pošalju na adresu e-pošte: mariomaric452@gmail.com ili pisanim putem na adresu:TRGOPROMET-MARIC d.o.o., Froudeova 9, 10020 Zagreb
  2. Na sve primjedbe i prigovore Prodavatelj će putem e-pošte odgovoriti u roku 14 dana. Registracijom na našim Internet stranicama i upisom u našu bazu korisnika korisnik / kupac prihvaća ove uvjete korištenja